VisualGPS: De senaste kreativa trenderna

Håll dig i framkanten när det gäller kreativa trender med vår senaste rapportering. Dessa berättelser, uppbackade av data, innehåller handlingsbara insikter som förbättrar dina kampanjer och ditt innehåll, driver meningsfull påverkan när det gäller dagens konsumenter. Kom tillbaka ofta då vår pågående research visar hur stämningar och kundförväntningar skiftar över tid – vilket leder till utvecklingen av bilderna som knyter an till din publik.

Det senaste 

Bortom miljövård: Socialt välbefinnande i ESG › Utforska ESG-bilder från varumärken i Asien-Stillahavsregionen som engagerar sig i socialt välbefinnande.
AI i fokus: Framväxande teknikanvändning i Asiatiska stillahavsområdet › Speglar daglig AI-integrering i bilder för att bättre knyta an med konsumenter i Asiatiska stillahavsområdet.
Maskulinitet i förändring i Asien › Utforska skiftet när det gäller manlig representation i Asien mot emotionellt djup och modern maskulinitet.
Hur neurologisk mångfald ser ut › Världen håller på att lära sig att bättre förstå neurologisk mångfald, men hur framställs det visuellt?
FILMPAC: Skapa minnen genom mat › En videoserie skapad av vår exklusiva partner FILMPAC fokuserar på att äta tillsammans med familj och vänner. Det är mer än bara en måltid – det är en hörnsten av mänsklig samhörighet som ger näring till både kropp och själ.
Smarta transporter: Den alternativa transportrevolutionen › Nytänkande när det gäller alternativa transporter.
Se fler kreativa trender
Inkluderande visuellt berättande för Indien › Aug 14, 2024 Att fånga Indiens olika kulturer med hjälp av inkluderande bilder.
Nytt fokus på välbefinnande: Mat och dryck i Asien-Stillahavsregionen › Aug 13, 2024 Välbefinnande driver Asien-Stillahavsregionens matmarknad med ett fokus på hälsa, hållbarhet och genuint bildmaterial.
Förändring av synen på åldrandet i Frankrike › Aug 9, 2024 Hur man autentiskt representerar individer över 50 i Frankrike.
Utforska alla ämnen

VisualGPS i nyheterna