VisualGPS: De senaste kreativa trenderna

Håll dig i framkanten när det gäller kreativa trender med vår senaste rapportering. Dessa berättelser, uppbackade av data, innehåller handlingsbara insikter som förbättrar dina kampanjer och ditt innehåll, driver meningsfull påverkan när det gäller dagens konsumenter. Kom tillbaka ofta då vår pågående research visar hur stämningar och kundförväntningar skiftar över tid – vilket leder till utvecklingen av bilderna som knyter an till din publik.

Det senaste 

Samhörighet, gemenskap och mat: Houstons Create-evenemang › Create by Getty Images-evenemang i Houston, Texas. Ett nyckeltema som fick resonans under dessa fotograferingar var gemenskapen kring lokal mat.
Läkning med hjälp av behandlingshem › Den läkning och det stöd som finns på behandlingshem hjälper människor med missbruksstörning att återhämta sig.
Uppmärksamma funktionsnedsättningar i idrott › Att förstå varför det är viktigt att prioritera idrottare med funktionsnedsättningar i idrottsbilder och hur man gör det på ett inkluderande sätt.
Hantverk som företag › Hur sociala medier påverkar den typ av bilder som talar till kreativa entreprenörer.
Kommer du ihåg när du besökte banken personligen? › Reklam från finansiella varumärken har lett till stor uppmärksamhet när det gäller deras digitala produkter de senaste åren. Men vår VisualGPS-konsumentundersökning visade att 70 % av amerikanerna förväntar sig att bankerna ska erbjuda både digitala och personliga tjänster, vilket innebär att det fysiska bankkontoret återigen har en plats i moderna bankbilder.
Video: Glädjeglimtar › Videoglimtar, vad är de och hur skapar de vardagsglädje? De fångar ögonblick av skratt, klickar av förtjusning och gnistor av glädje som du kan lägga till din dag. Det är en video som framkallar en glädjegnista och ger ett fniss, ett “ooohhh”- eller ett “ahhhhh”-ögonblick.
Se fler kreativa trender
Visualisera mentalt välbefinnande › Oct 31, 2024 I ett samhälle där sociala medier ofta främjar en bild av perfektion och där en kultur av jäkt regerar, är samtalet kring mental hälsa viktigare än någonsin. Varumärken har en unik möjlighet att engagera sig visuellt med sin publik när det gäller mental hälsa.
BHM 2024: Återerövrande berättelser › Oct 22, 2024 Hur kan varumärken visualisera en mer positiv sida av svartas faderskap?
Innehåll i fokus
Föreställ dig världens snabbaste lagsport › Oct 21, 2024 Ishockey anses vara den snabbaste lagsporten i världen så att fånga den på bild kräver ett speciellt lag! Även om hastigheten i spelet gör det visuellt imponerande är det också en stor utmaning fotografera det.
Utforska alla ämnen

VisualGPS i nyheterna