VisualGPS: De senaste kreativa trenderna
Håll dig i framkanten när det gäller kreativa trender med vår senaste rapportering. Dessa berättelser, uppbackade av data, innehåller handlingsbara insikter som förbättrar dina kampanjer och ditt innehåll, driver meningsfull påverkan när det gäller dagens konsumenter. Kom tillbaka ofta då vår pågående research visar hur stämningar och kundförväntningar skiftar över tid – vilket leder till utvecklingen av bilderna som knyter an till din publik.
Det senaste
VisualGPS i nyheterna
Du borde tänka nytt när det gäller att använda AI-genererade bilder om du är i förtroendebyggarbranschen ›
Getty Images har släppt sin senaste VisualGPS‑rapport, "Bygga förtroende i AI‑eran," som lyfter fram perspektiv från över 30 000 vuxna i 25 länder från 2022 till 2024 och som ger insikt i hur man använder AI‑genererat innehåll i sin marknadsföring. Rapporten visar att människor över lag längtar efter "autentiskt innehåll” där definitionen av “autentiskt” varierar från person till person.
Studie: 66 % av australiensiska män anser att maskulinitet är under attack ›
Den här artikeln lyfter fram den senaste VisualGPS‑researchen för att betona den komplexa skiftningen i hur människor ser på maskulinitet i Australien och Nya Zeeland, samt föreslår att visuell media bättre behöver reflektera det här förändrande landskapet.
Instagram kontra verkligheten – Hur reseföretag kan vinna över generation Z-konsumenter ›
Jacqueline Bourke, Senior Director för Creative EMEA på Getty Images, bryter ner VisualGPS‑data för att betona vikten av sociala mediers påverkan på reseinnehåll i Storbritannien och hur resemarknadsförare behöver anpassa sig till preferenserna som generation Z‑resenärerna har.