Håll koll på de senaste trenderna
Våra visuella experter studerar äganderättsdata, reklamtrender och förändringar i konsumentbeteende. Därefter väljer de ut innehåll baserat på de här kunskaperna för att hjälpa dig att lyfta dina verk. Med världens mest omfattande bild‑ och videobibliotek till hands, har de råd att vara kräsna.
Utvalda videopaket
Utvalda bildpaket
Hjälper dig att ändra berättandet
Berätta dina historier med en röst som tillhör individerna i din mångskiftande publik, med anpassade bilder och videor som driver förändring och reflekterar livet i dess sannaste och mest autentiska form.
Projekt #ShowUS
Helt och hållet fångat av kvinnor och icke‑binära fotografer. Den här banbrytande bildbanken – ett samarbete mellan Getty Images, Dove och Girlgaze – krossar skönhetsstereotyper genom att visa oss som vi är, inte som andra anser att vi borde vara.
Disrupt Aging®‑samlingen
Genom att släppa en samling bestående av bilder och videor som visar en mer autentisk bild av åldrandet, hjälper Getty Images och AARP till att bekämpa åldersfördomar och omdefiniera vad det innebär att bli äldre.
BBC Kids‑samlingen
Vi har samarbetat med BBC för att skapa ett växande bibliotek av bilder och videor, som på ett verkligt sätt visar erfarenheterna och mångfalden hos barn och familjer som bor i Storbritannien.
Disability‑samlingen
Vi samarbetade med Verizon Media och National Disability Leadership Alliance för att skapa en växande samling av bilder och videor, som bryter ner stereotyper kring människor med funktionsnedsättningar.
Nosotros‑samlingen
Ett initiativ vars mål är att säkerställa en bättre representation av människor med latinamerikanskt ursprung i det visuella landskapet, genom att använda ett brett och noggrant utvalt bild‑ och videoinnehåll.