ARGENTINA-CULTURE-HERITAGE-SUBWAY-UNDERGROUND : Nyhetsfoto

ARGENTINA-CULTURE-HERITAGE-SUBWAY-UNDERGROUND

Upphovsman: 
ALEJANDRO PAGNI / Frilansare
TO GO WITH AFP STORY Detail of the train's stop mechanism for a red signal on one of the historic wagons La Brugeoise of subway Line A, which is expected to be close soon following a decision by city mayor Mauricio Macri to replace the fleet with Chinese-made wagons, in Buenos Aires, on December 29, 2012. Line A was the first subway line to work in the southern hemisphere and its trains are among the ten oldest still working daily. The La Brugeoise wagons were constructed between 1912 and 1919 by La Brugeoise et Nicaise et Delcuve in Belgium. AFP PHOTO / ALEJANDRO PAGNI (Photo credit should read ALEJANDRO PAGNI/AFP/Getty Images)
Bildtext:
TO GO WITH AFP STORY Detail of the train's stop mechanism for a red signal on one of the historic wagons La Brugeoise of subway Line A, which is expected to be close soon following a decision by city mayor Mauricio Macri to replace the fleet with Chinese-made wagons, in Buenos Aires, on December 29, 2012. Line A was the first subway line to work in the southern hemisphere and its trains are among the ten oldest still working daily. The La Brugeoise wagons were constructed between 1912 and 1919 by La Brugeoise et Nicaise et Delcuve in Belgium. AFP PHOTO / ALEJANDRO PAGNI (Photo credit should read ALEJANDRO PAGNI/AFP/Getty Images)
Beräkna prisVisa kundvagn
Datum skapat:
30 december 2012
Redaktionell fil nr:
158809397
Begränsningar:
Kontakta ditt lokala kontor för all kommersiell eller marknadsföringsrelaterad användning. Fullständiga redaktionella rättigheter: Storbritannien, USA, Irland, Italien, Spanien och Kanada (ej Quebec). Begränsade redaktionella rättigheter i andra områden. Ring ditt lokala kontor.TO GO WITH AFP STORY
Licenstyp:
RättighetsskyddatRättighetsskyddade produkter licensieras med begränsningar för användningen, till exempel begränsningar av storlek, placering eller användningens längd eller geografiska spridning. Du blir ombedd att uppge information om avsedd användning av produkten, vilket sedan avgör vilka användningsrättigheter som beviljas.
Samling:
AFP
Högsta tillåtna filstorlek:
3 244 x 2 159 bpkt (114,44 x 76,16 cm) - 72 dpi - 2 MB
Releaseinformation:
Saknar release.Mer information
Källa:
AFP
Kod:
AFP
Objektnamn:
Mvd6471611

Nyckelord

Den här bilden är upphovsrättsskyddad. Getty Images förbehåller sig rätten att vidta åtgärder mot obehöriga användare av bilden eller klippet, och att göra skadeståndsanspråk för intrång på upphovsrätten. Bildens tillgänglighet kan inte garanteras förrän vid köp.
Detail of the train's stop mechanism for a red signal on one of the... Nyhetsfoto 158809397Argentina,Beslut,Borgmästare,Buenos Aires,Följa,Historia,Horisontell,Konstkultur och underhållning,Maskindel,Mauricio Macri,Ny,Röd,Storstad,Tunnelbana,Tunnelbanetåg,TågPhotographer Collection: AFP 2012 AFPTO GO WITH AFP STORY Detail of the train's stop mechanism for a red signal on one of the historic wagons La Brugeoise of subway Line A, which is expected to be close soon following a decision by city mayor Mauricio Macri to replace the fleet with Chinese-made wagons, in Buenos Aires, on December 29, 2012. Line A was the first subway line to work in the southern hemisphere and its trains are among the ten oldest still working daily. The La Brugeoise wagons were constructed between 1912 and 1919 by La Brugeoise et Nicaise et Delcuve in Belgium. AFP PHOTO / ALEJANDRO PAGNI (Photo credit should read ALEJANDRO PAGNI/AFP/Getty Images)